30 Kasım 2014 Pazar

Aklım Çıkıyo Sen Çıkmıyosun

Loş ışıkların aydınlattığı boş sokakları izledim bu gece yine, senli hayaller kurdum sensizliğe.
Aklımın odaların da dolaştın bu gece de, unutamadım seni bi an bile. unutmayı unuttum! ama seni unutamadım yine.
Zoruma giden de; ben senin  bi an bile aklına gelmezken niye çıkaramıyorum seni aklımdan? Aklım çıkıyor sen çıkmıyorsun.
Bıkmıyor musun peki her gece bende olmaktan?  Ben olsam bıkarım!
Kendine gel biraz aklımdan çık ve kendine gel, gel ki, ben de geleyim biraz kendime.

Bi yıldız kaysa yine seni diliycem içimden, kaymasa bile diliyorum ya neyse.
Bunca sessizliğe birde sensizlik eklenince cidden tahammül edemiyorum artık.
Madem bu kadar kalacaktın bende niye gittin? niye seçtin bensizliği?
Ya yeniden gel bana yada birdaha hiç bi gece düşüncelerime uğrama!

Yaşanmışlıkları düşünüyorum seninle olan, bide hiç yaşanılmıycakları.
Hayaller sadece ulaşılmadığı zaman 'HAYALler' sanırım.
Unuttur bu gece kendini ve hiç hatırlatma bidaha...

*Ya seni unuttur bana yada sensizliği!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder