29 Kasım 2014 Cumartesi

Bu Saatte Gelmezsin Biliyorum

saat sabahın 5'i !
bu saatte gelmezsin biliyorum, o sıcacık yatağından kalkıp gelmezsin.
şuan yatak da mısın veya kiminle yatıyosun bilmiyorum ?
ben her an seni severken sen kimlere seni seviyorum diyosun ?

saat sabahın 5'i !
hafif yağmur çiseliyo, vuruyo pencereme her zerre, ıslanıyo musun bilmiyorum ?
hangi çatı altındasın yada kimin şemsiyesi altına soktun başını bilmiyorum ?
ben sana sırılsıklam aşıkken sen kimelere ıslak ıslak bakıyosun ?

saat sabahın 5'i !
günün en soğuk olduğu saatler, üşüyomusun bilmiyorum ?
yada kim ısıtıyo ayaklarını dizlerinin arasında bilmiyorum ?
ben sana yanarken, sen niye başkaların da üşüyosun ?

saat sabahın 5'i !
zifiri karanlık çözülüyo, gün ha! haydı, ha! ayıcak.
açtın mı gözünü yada ilk kimi gördün uyandığın da, bilmiyorum ?
ben her sabah sana uyanırken, sen kimin kollarında günayıyosun?

saat sabahın 5'i !
nasıl bir gecenin sabahına uyanıcaksın bilmiyorum ?
iyi miydi gecen? onun bile farkında değilim.
kaç gibi uyuya kaldın inan hiç bi fikrim yok.

saat sabahın 5'i !
hava soğuk, üzerinde battaniye var mı bilmiyorum ?
deli yatarsın sen!  kimler düzeltiyo battaniyeni benden başka
he unutmadan şunu da sorayım, benden sonra hiç uğradın mı aşka ?



saat sabahın 5'i !
beni seviyo musun bilmiyorum ?
saat sabahın 5'i !
seni seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder