28 Kasım 2014 Cuma

Kimileri

Kimileri gün'e dalar, gece yoktur onun için, gündüzün kalabalığına karışıır herkesleşir o artık.
Kimileri sonsuz geceye dalar, karanlıkta kaybolur ve güneş doğmaz artık onun için.
Kimileri bi kadında kaybolur, unutur benliğini, değişir, farkında olmadan bile değişir! o muydu değişmek isteyen yoksa kandınmıydı değişmesini isteyen ?
Kimileri cevapları olduğuna inanmaz soruların ! kimileri soru sormuyor artık.
Kimileri yola çıkar nereye gittiğini bilmeden, bi önemi yoktur artık nereye gideceğinin, kimileri sadece gider !
Kimileri sürekli kandırır kendini kaçar gerçeklerden, çünkü kimileri biliyo; gerçekler acıtır canını.
Kimileri herşeyin farkında, farketmek istemeseler bile.
Kimileri aşka inanmıyo hala, kimileri çok aşık.
Kimileri korkuyo sevemeye ! çünkü biliyo hiç biri onun kadar sevemez.

Kimileri uyudu şimdi, yarının daha güzel olması umuduyla, artık ömründen bi gün daha çalıcak bi gün nasıl güzel olacaksa...

   







     

   

7 yorum:

  1. Kimileri de artık herkes gibidir..

    YanıtlaSil
  2. Buarada sizi takibe alacağım ama ekle butonu yok blogunuzda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha az önce açtım nasıl yapıcam yardımcı olur musunuz ?

      Sil
  3. Google Friend Connect butonu eklemeniz gerekliymiş ben de henüz dün ekledim 4 aydır blogum var üstelik :D Hemen tarif edeyim "Blog kontrol paneline gidin orada yerleşime tıklayın ve gadget ekleyi bulup diğere basıp izleyicileri seçin. Çok basit bir işlem sonra da bana da haber verin takibe alayım! :D

    YanıtlaSil
  4. sanırım başardım. olmuş mu diye bir bakabilir misin?

    YanıtlaSil