29 Kasım 2014 Cumartesi

Unuttum diyorum ya! kendi kendime gülüyorum, kendime kendim bile gülüyorum.

Sabahın 5 çeyğreğin de hiç beklemediğin bi anda aradan aylar geçmişken, hiç hatırlamazken bi 'naber' mesajı değiştirir ya kalp ritmini.
Nefes alamazsın o an durursun hemen cevapta vermezsin, düşünürsün niye yaptı acaba bunu diye, aklın karışır düşünemezsin sonra.
tam unuttum sanarken niye hatırlattı ki sana kendini o unutamadı mı acaba yada unutulmak mı istemedi ?
Sonra biraz mesajlaşırsınız, sesini duymak istersin ararsın ve kapatırken korkarsın, sorarsın içinden bi daha konuşacakmıyız ?
oda soruyordur belki, belki fazlalık oldu  oda soruyordur.
Kapatamazsın hani, konuşasın gelir çünkü; gerçekten özlediğini fark edersin sürekli dolandırırsın lafı ne kadar fazla konuşsan o kadar iyi,
ne kadar fazla duysan sesini o kadar iyi, belki bidaha hiç konuşmuacksınız yine gurur yapıp.

Nolucak şimdi her şey eskisi gibi mi olacak ? yoksa hiç biRşey değişmemiş miydi zaten ? o değişmemiş, sende öyle. Hala seviyorsun onu, söyleyemesen de!
Bidaha ayrılırsanız da korkmaz mısın artık 'bi kere unutur gibi oldum, bu sefer unuturum' diyebilir misin kendine, bidaha unutabilir misin ?
Hiç kimse unutmaz herkes kandırır kendini, kendine güle güle kandırır kendisini, kendi kendine güler, kendisi bile kendine güler.

Artık hep aklında bi soru işareti olacak dimi cevaplandıramadığın. acaba yine biter mi ? bu sorunun hiç bi hükmü yok !
s*ke s*ke deniyeceksin bidaha. Gideceğini bilsen bile! çünkü özledin onu çünkü sevdin bi kere onu. çünkü hala seviyorsun onu, unuttum desende.

unuttum diyorum ya!
kendi kendime gülüyorum, kendime kendim bile gülüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder