30 Kasım 2014 Pazar

Yarı'm Kaldı Sende

Büyük bi boşluk ta gibiyim.
En büyük sorun ise o boşluğun nasıl doldurulacağını bilmiyorum. Belki de o boşluk ben de kalan yerindir.
Böyle bi sorun var gibi ama hiç bi zaman sorunun ne olduğunu bulamıyormuş gibi, hatta bazen sorun var mı diye düşünüyorum onu bile bulamıyorum.
Her şey dört dörtlük, sorunsuzca yaşa dercesine bütün koşullar ama olmuyor, bi yanım hep eksik kalıyor, o yanım hep sen de belkide.
Bilemezdim böyle olacağını, en azından sana gitme derdim. Dinler miydin peki beni. gitme dememle kalır mıydın ?
Sıradan bi terk edilme gibiydi ilk günler de unuturum sanıyordum. Ama gün geçtikçe bırak unutmayı daha çok hatırladığımı fark ettim.
Sen sıradan değilmişsin, hiç bi zaman da olmadın zaten ben bunu sen gidince anladım, belkide hep farkındaydım 'farkının' ama,
kendime bile söyleyemedim, sırf bi gün gidersin diye. En azından farklı olduğunu düşünmezsem her ilişkiden bi farkın olmaz gibi geliyordu.
2-3 güne unuturum gibi geliyordu. öyle olmuyormuş o ya, artık bunun farkında olmakta birşeyi değiştirmiyor sanırım.
Sana diyeceğim son bi sözüm yok, sana diyeceğim milyonlarca sözüm var. inan hepsi senle alakalı. kendime de bi sözüm vardı unutacaktım.
artık hiç bi sözü tutamıyorum. Artık seni unutamıyorum. Artık dayanamıyorum.


Hepsi gibi senide unuturum sanmıştım.
Ama öyle değilmiş seni unutayım derken kendimi hatırlayamadım.
Bu adam ben değilim, ben sende kaldım, sen başkalarındayken.
https://twitter.com/omurcanozdemiir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder