8 Aralık 2014 Pazartesi

Seni Hiç Sevmedim Ben

Seni hiç sevmedim ben, hep sevmeye çalıştım.
Belki bu duruma biraz fazla alıştım.
Sonra gitgide sana karıştım.
Ama seni sevdikçe kendimle barıştım.

Seni hiç sevmedim ben, hep sensizlikle çatıştım.
Hiç ummadığım bir anda gözlerinle bakıştım.
Asla etkilenmem derken, ışık saçan
gülümsemenle kamaştım.
Ben senin aklından bile geçmezken, aklımdan hiç çıkaramadığım 'sen'le savaştım.

Seni  hiç sevmedim ben, sevemem diye ummuştum.
Sonra hiç haberin olmadan, her gece hayalinle buluştum.
Hiç gitmem sanarken, kendimi sende bulmuştum.
Asla unutmam diye ümid ederken, ben sende kaybolmuştum.

Seni hiç sevmedim ben, hep sevdiğimi sanmışım.
Bu yüzden en sahte yalanlarına bile kanmışım.
Seni hep yanım da saymışım.
Ama senin için ben, bir yokmuşum bir varmışım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder