10 Aralık 2014 Çarşamba

Ya Hayal Kurmaktan Da Vazgeçersem !

Hayal kurmaktan sıkıldım artık. Hep aynı şeyleri istemekten sıkıldım, olmayacağını bildiğim halde.
Seni istemekten sıkıldım, senle ilgili hayal kurmaktan sıkıldım, hayal kurmaktan sıkıldım.
Hep iyi şeyleri hayal etmekten de sıkıldım hem daha çok hayal kırıklığı bu kötü birşeyler olacağını biliyoruz
ama sürekli iyi şeyler hayal ettiğimiz için hayal kırıklığı yaşıyoruz.

Artık seni düşünen kimse yok belki de denk gelmeyeceksin bundan sonra aynı saatlere. Aynı saatlerde seni seviyor olmayacağım ben.
Ben artık seni hiç bi saatte seviyor olmayacağım.

Ben çok hayal kurdum, çok senliydim hayallerde ama  her hayalin de bi sonu varmış. Artık hayal kurup kendimi kandıramıyorum.
İnanamıyorum benim olacağına! İnandırmıyorsun, İnanmak ta istemiyorum.  Artık hayal kurmuyorum ne senli ne sensiz artık sadece karar alıyorum.
Senin adının bile geçmediği bi çok şeye karar aldım. Mesela en başta ise hayal kurmamaya karar aldım.

-geleceksen şimdi gel!
inandır beni hayallere, henüz vazgeçmemişken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder