6 Ocak 2015 Salı

Gözüm Görmesin Sensizliği!

Belkide bu beraber ıslandığımız son sağnaktı !
Belkide aynı yağmur taneleri ıslatamıycak ikimizi belkide artık ikimiz demiycek artık kimse bize.
he 'biz'de demiyecekler bundan sonra.
Bi şehir sen olduğun için güzel gelmiycek gözüme, gözüm de senden başkalarına bakıcak artık aşkla!

Birlikte içtiğimiz bütün kadehler sensizliğin şerefine kalkıcak artık yada bensizliğin.
Belkide bu son gecemiz! son sarılmarına tanık oluyorum, son öpüşlerine eşlik ediyorum sanki hiç bitmiyecekmiş gibi.
Son'a yaklaştıkça sana sığınıyorum.
Belkide bu son yürüyüşümüz gecenin sessizliğine doğru kol kola ve son yalanlarımızı söylüyoruz 'seni seviyorum'lu cümleler kullanarak!
Son defa kandırıyoruz kendimizi ve bizi, sırf inanmak istediğimiz için.
Belkide bu birlikte oturduğumuz son banktı belkide yan yana oturuşumuzun son karesi.
baş başa yiyeceğimiz son yemekte sıra! Menü de bizsizlik var bu gece. kaldırdı
ğım şarap kadehi son defa çarpıcak kadehine
ve son defa içicez şerefimize..
Sonraki kadehler senin şerefine olmuycak çünkü sensizliğin şerefi eşlik edicek senin yerine.

Son defa seni seviyorum demiycem sana çünkü en son ben sevicem seni.



*gözüm görmesin sensizliği!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder