7 Haziran 2015 Pazar

ATATÜRKİYE !

-Atam !
Ben seni kitapların ilk sayfasın da duran resmindeki o engin bakışlarınla tanıdım.
Bu ülke için yaptıklarını duyunca düşündüm ki: bi insan görmediği, dokunamadığı, sesini işitmediği birini anca bu kadar sevebilir.
Sen bana bişeryi öğrettin 'baş öğretmen'! bi insanın birini sevmesi için illa onu görmemesi gerektiğini.
keşke seni tanıma fırsatım olsaydı demiyorum ben zaten seni çok iyi tanıyorum.
Ben keşke seninle aynı havayı solusaydım, seninle aynı çatı altında otursaydım, sana bi kez olsun sarılysaydım diyorum.
sana minnettarlığımı anlatmak için hangi kelimeleri seçsem bilmiyorum yada bunu anlatmak için bi kelime türetilmiş mi onun bile farkın da değilim.
Tek anlatmak istediğim: sen bu ülkeyi bize yani türk gençlerine emanet ettin ya;
biz bu ülkeye en iyi şekilde baksakta senin gibi bakamıyacağımız için bi korku var içimde.

seni unutturmaya yüz tutmuş insanları gördükçe daha büyük biri olduğunu anlıyorum! az önce onlara 'insan' dediğim için de özür dilerim atam
biz insanlık kavramını 1938'de seninle birlikte anıtkabire koyduk.
anıtkabir demişken; ben ankaraya hiç gitmemeye karar verdim atam! çünkü senin toprak altın da yattığın biyere ayak basmak inanın ki benim için çok zor.


Hayatım da kullandığım en büyük keşkelerden biri de 'keşke hayatta olsanız'

kazandığın her savaş, yönettiğin her ordu, hakkettiğin her başarı bu ülkenin gururudur atam!

sizi bir kelimeyle anlatmaya çalışsam yine 'ATATÜRK' derddim sanırım;türklerin atası olduğunuzu bi kez daha vurgulardım kara kara puntolarla.

belki çok klişe bi cümle olucak ama: bu ülkenin sana gerçekten ihtiyacı var!
sana söz veriyorum atam bu ülkede doğucak her çocuk seni tanıycak ne kadar zaman geçerse geçsin
onlar türkiye yi senin adınla tanıycak hemde ATATÜRKİYE olarak.

herkes bilicek bu dünyaya bir mustafa kemal geldi ama hiç gitmiycek: çünkü insanlar sadece unutuldukları zaman ölür
kusura bakma ama 'senin öyle bi şansın yok atam'

Şu yaşadığımız günleri görüp 'benim kurduğum ülke bu mu ? diye de sakın düşünme atam sen çok güzel bi ülke kurdun,
yokluğundan faydalanıp bu hale getirdiler ve ne yazık ki bize ! dur bile diyemiyoruz...



TÜRKİYE'yi TÜRKİYE yapan tek TÜRK bu satırlar senin yolundan ayrılmıcak olan bütün gençler adına
-huzurlu uykular ATATÜRK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder